Actualitat Notícies

INICIACIÓ AL DISSENY I IMPRESSIÓ 3D
AGO 2025

Els assistents seran capaços de plasmar digitalment i físicament en 3D qualsevol peça o model que es proposen realitzar

PLACES LIMITADES!

Quan? Octubre 2025

Comença: el dilluns, 6 d'octubre del 2025 a les 16:00

Finalitza: el dimarts, 21 d'octubre del 2025 a les 20:00

On? Aula Start me up (edifici Innova). Campus UMH a Elx ( Mostra la ubicació )

Com m'inscric? Inscripcions obertes a qualsevol interessat/da, prèvia inscripció al formulari abans del 2 d'octubre.

Recorda que hauràs d'enviar el justificant de pagament quan facis la matrícula. Consulta al PDF adjunt els descomptes disponibles.

 

Com es desenvoluparà el curs? S'impartirà en sis sessions de quatre hores cadascuna. Aquestes es realitzaran dilluns i dimarts entre el 6 i el 21 d'octubre en horari de 16.00 a 20.00 hores. A més, es podran fer sessions de suport individuals per a la resolució de dubtes.

A qui està dirigit?

Interessats de tota la província (empreses, particulars, estudiants, investigadors, docents...) en iniciar-se en el disseny i la impressió 3D per a qualsevol sector d'activitat.

Quins continguts s'impartiran?

  • Fonaments del disseny paramètric a través del programari Autodesk Inventor
  • Elaboració de peces o part de peces adaptades en un assemblatge
    • Com confeccionar i generar informes i documentació tècnica per a la fabricació
    • Administrar tota la informació per dur a terme el projecte
  • Impressió 3D

Material i programari amb què es treballarà

Programa de disseny Autodesk Inventor

*Cada inscrit/a haurà d'assistir a les classes amb un ordinador portàtil i el programa Autodesk Invertir 2025 o Autodesk Inventor 2026 instal·lat. En cas de dubtes amb la instal·lació, pots consultar els nostres experts a l'email labprototipado@parquecientificoumh.es .

 

Qui és el ponent?

  • Álvaro Alhama Fuentes , responsable tècnic del Laboratori de Prototipat del Parc Científic de la UMH. Graduat en Enginyeria Elèctrica, expert en fabricació additiva, i compta amb gran experiència en el disseny i desenvolupament de prototips.

Què seràs capaç de fer en finalitzar el curs?

Els assistents seran capaços de plasmar digitalment i físicament en 3D qualsevol peça o model que es proposin realitzar, seran capaços de fer assemblatges de models per crear dissenys complexos compostos de diverses peces, generar plànols tècnics de dissenys, conèixer els mètodes de fabricació 3D utilitzats actualment i fabricar peces mitjançant tecnologies d'impressió 3D.

 

Pots consultar els continguts complets així com els preus i descomptes per a diferents col·lectius al següent PDF

 

Més informació: https://ceeielche.emprenemjunts.es/?op=14&n=25194

 

Level AA conformance,W3C WAI Web Content Accessibility Guidelines 2.0
© 2026 - Ayuntamiento de Monforte del Cid - Conselleria d'Industria, Turisme, Innovació i Comerç